NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 10 | OLEJEK YVES ROCHER, BIOVAX ORCHIDEA&TRUFLE



Po powrocie z Mazur postawiłam na bogatszą pielęgnację włosów. Naolejowałam suche włosy na 2 godziny olejkiem odbudowującym z Yves Rocher. Zmieszałam go z odrobiną żelu aloesowego, żeby jeszcze bardziej je nawilżyć. Podczas nakładania, zapach był w całej łazience, aż tata pytał, co tak ładnie pachnie :).

Następnie umyłam włosy szamponem z mocznikiem Isana i nałożyłam pod termo czepek nowość dla moich włosów - maskę Biovax orchidea&trufle, która również cudownie pachnie.
Po godzinie zmyłam maskę samą wodą i wtarłam w końcówki PRZEDOSTATNIĄ porcję ulubionego silikonowego serum - Mythic Oil L'oreal Professionnel. Na pewno kiedyś do niego jeszcze powrócę.
Włosy trzymam nie pod ręcznikiem, a bawełnianą koszulką, schły same ok. 4h.




( w trakcie schnięcia :P )

UWAGA! W końcu jestem mega zadowolona z niedzielnej pielęgnacji, tydzień temu myślałam, że nałożyłam za mało olejku YR, więc dziś podwoiłam porcję. Z początku myślałam, że będą obciążone, ale są w kocu idealne, odpowiednio dociążone nawet na końcówkach, pięknie pachną, super się układają, są wygładzone na całej długości. Co więcej, jetem bardzo zadowolona z maseczki orchidea i trufle Biovax, maska ma fantastyczną konsystencję, z takimi drobinkami, pięknie pachnie, w dodatku na plus zasługuje opakowanie 125ml. Idealne np na wyjazdy. Nie martwię się o wydajność, bo moje włosy nie chłoną dużej ilości masek i odżywek. Póki co jest u mnie na 1 miejscu pośród Biovaxów, zaraz po tej do blond :).  Pielęgnacja na duży plus :) Podoba Wam się ? :)

41 komentarzy :

  1. Świetnie wyglądają :)
    Szampon z mocznikiem to mój absolutny must have, ale maska z orchideą nie zrobiła na moich włosach szału, a szkoda, bo jest szalenie ładny słoiczek :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a u mnie z biovaxów sprawdza się tylko ten i do blond :)

      Usuń
    2. do blondu nie miałam (jeszcze), póki co testuję kallosy w ilościach hurtowych :D

      Usuń
  2. Ciekawią mnie te nowe maski biovax. Piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz naprawdę piękne włosy, uwielbiam je :) Na moich włosach także wylądował dziś olejek z Yves Rocher, właśnie z nim siedzę. Ciekawi mnie bardzo ta maska, tak jak reszta z Biovaxowych "nowości". Jeszcze żadnej z tej serii nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) polecam zakup na promocji za 12,99 :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) na szybko robiony, chyba w 10s :P

      Usuń
  5. Piękny warkocz i cudna długość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włoski :) mnie kusi maska biovax gold

    OdpowiedzUsuń
  7. ale grubaśny warkocz! ♥ jestem ciekawa tej maseczki z biovaxu, bo póki co to nie sprawdziła mi się tylko ta do zniszczonych włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) u mnie oleje, keratyna i mleczna to niewypał;/

      Usuń
  8. Ale piękne :) Również lubię olej Yves Rocher i chyba też zacznę nakładać go więcej, bo ostatnio mam wrażenie, że słabiej działa. Maska brzmi zachęcająco, szczególnie że nie wszystkie z nowych Biovaxów mają tak dobre opinie :) Ale moje włosy niestety chłoną większe ilości masek, dlatego zazwyczaj kupuję coś z większą wydajnością.
    W każdym razie, efekt u Ciebie świetny, takie gładkie są :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na NdW z dziwnym "aktywatorem gęstości" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      też to zauważyłam, muszę i ja za każdym razem ciut więcej dołożyć

      Usuń
  9. Jeeny, jakie Ty masz piękne włosy ;))

    Zapraszam do mnie, gdzie jest nowa notka, w której można kupić bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło pięknie - oleje to jest to :)
    Ciekawią mnie te nowe biovaxowe maseczki, ale ilość gliceryny w nich mnie przeraża :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne włosy! :) Ja się nie skuszę na te male Biovaxy nigdy chyba, bo moje włosy chłoną maski jak szalone i pewnie by było na 2/3 użycia, bo maski, które mają po 200ml starczają na 4/5 :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) u mnie wręcz przeciwnie

      Usuń
  12. Kochana nominowałam Cię do Libster blog award :) jeśli nie wiesz o co chodzi to zapraszam do mnie i oczywiście jeśli masz ochotę to przyłącz się do zabawy ;). pozdrawiam! kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne włosy, ładny kolor :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne włosy <3 ogromnie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie zdyscyplinowane ^^ super :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,