JAK DBA O WŁOSY KAROLAJNBY

Zapraszam Was na codzienną pielęgnację mojej ''blogowej koleżanki'' Karoliny :) Karolina bardzo lubi eksperymentować z pielęgnacją, testuje coraz to nowe sposoby i mimo że ścięła ostatnio ich dość sporo dalej są przepiękne! Co więcej, jakiś czas temu przeprowadziła ciekawy eksperyment, przez kilka dni myła włosy domowymi sposobami, bez konserwantów. Efekty znajdziecie na jej blogu: KLIK 

"Jak wygląda pielęgnacja moich włosów?

Myję je najczęściej co dwa dni metodą OOMO, czyli olejowanie, emulgowanie, mycie, odżywkowanie ; ).

OLEJE: często je zmieniam, ale najbardziej lubię olej kokosowy i olej lniany. Od niedawna używam lotonu Spa&Beauty z olejem kokosowym ; ). Od czasu do czasu używam olejku lawendowego i rycynowego oraz arganowego z Alverde.

ODŻYWKI: tutaj również ciągle testuję coś nowego, bardzo lubię kurację Isany z olejkiem arganowym, sprawdzają się u mnie odżywki z OGX, bardzo lubię odżywkę Dr.organic Manuka Honey- jak do tej pory mój ideał, obecnie testuję również odżywki z Balei : ).


MASKI: sprawdził się u mnie Kallos Keratin- bardzo go lubię, czasami używam Biovaxa Gold, świetnie dociąża moje włosy, teraz testuję też maskę z aloesem i hibiskusem Alverde, czasami kombinuję z maskami diy z użyciem jajek, kakao, witaminy E, gliceryny i innych produktów : ).


SZAMPONY: jeśli chodzi o szampony to jestem wierna żelowi do mycia Babydream i zwykłemu szamponowi Babydream, około raz na dwa tygodnie używam szamponu z SLS (pokrzywowy FamilySplash z Biedronki). Od około tygodnia testuję również metodę mycia no poo, czyli bez użycia szamponów, jak na razie sprawdza się świetnie.



Włosy po umyciu mieszanką sody, miodu i olejku lawendowego:




Włosy po umyciu mieszanką żółtka, soku z cytryny i oleju kokosowego:




ZABEZPIECZANIE KOŃCÓWEK: moim ulubieńcem jest chyba serum z CHI, końcówki zabezpieczam też serum z Mariona- olejki orientalne- kokos i tamanu oraz olejkiem arganowym z Alverde.

SUPLEMENTY: skrzypokrzywa, Hairvity.

WCIERKIbardzo lubię wodę brzozową z Isany, obecnie używam wcierki z kozieradki.

*Włosy zawsze związuję w luźnego warkocza lub koka do snu, używam do tego spinek żabek lub gumek Invisibobble. 

*Czeszę je szczotką z włosia dzika- Khaja.
*Niedawno podcięłam je około 15 cm, cięcie zawsze wykonywane jest maszynką, myślę, że teraz będę je podcinać co 3 miesiące, by pozbywać się cieńszych pasm z przodu i dążyć do zagęszczenia włosów.
*Włosów nie suszę, nie prostuję i nigdy ich nie farbowałam :D.


No i to chyba będzie tyle ; ). Więcej na moim blogu: www.karolajnby.blogspot.com "





Co sądzicie o niefarbowanych nigdy włosach Karoliny?

16 komentarzy :

  1. Podziwiam za wytrwałość w pielęgnacji włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne włosy, widać efekty dobrej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne włoski :) Tylko reklamy z lewej strony nachodzą na tekst ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Są śliczne, zadbane i gęste :) Można pozazdrościć też tych ślicznych końcówek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że poświęca im dużo uwagi :) efekty widać! Włosy są bardzo ładne, gęste i zdrowe. Ja tez nie farbuję włosów i staram się zapewnić im delikatną, naturalną pielęgnację :) zapraszam do mnie http://n-b-h.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :)http://ola-watala.blogspot.com/2015/09/ulubiency-sierpnia-panda.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. + będę obserwować twojego bloga, teraz, gdy wreszcie mam tu swoje konto, nic mi nie umknie ;)
      Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

      Usuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,