PONIEDZIALEK DLA WLOSOW + MOJA WAKACYJNA PIELEGNACJA

Stan moich włosów na wakacyjnych wyjazdach naprawdę mnie zadowala, nie stwarzają one większych problemów,dobrze się układają, nie wypadają, a wręcz przeciwnie, chyba nawet coś urosły  ? 
Jedynie do czego mogę się przyczepić to puch, ale przy tak wysokich temperaturach to chyba normalna rzecz.... Na wyjazdach zwykle chodziłam w warkoczu, rozpuszczałam sporadycznie. Co w tym czasie używałam i co będę używać? Większość produktów przelewałam w 100 ml buteleczki



- 3 szampony (jeden z SLS- Hair Jazz i bez - nawilżający Petal Fresh, a także suchy Batiste)
- na dociążenie Kallos Honey i Re-energize Bed Head Tigi, a także maska regenerująca L'oreal Professionnel
- odżywka na porost Hair Jazz (tylko na skalp)
- na końcówki serum L'oreal Professionnel Mythic Oil, którego już prawie wcale nie mam ;/ , a także olejek z czarnuszki Farouk,  faworytem okazał się dalej Mythic Oil
- i chyba najważniejsza rzecz: spray chroniący przeciw promieniowaniu UV L'oreal Professionnel Sublime

Jak widzicie spora dawka silikonów, ale bez tego miałabym przy takich temperaturach szopę





Zaraz po powrocie, a dokładnie na drugi dzień zrobiłam im bogatszą pielęgnację


- Najpierw wykonałam maską stymulującą porost z drobinkami granatu  krótki peeling skalpu
- Oczyszczanie: szampon z mocznikiem Isana, bardzo go polecam, jest mega tani, dobrze się pieni, bardzo dokładnie oczyszcza, nie podrażnia i dodatkowo lekko nawilża
- Maska: kupiłam saszetkę po raz pierwszy Biovaxa na wypadanie, w składzie wszystko to, co moje włosy uwielbiają: pantenol, miód, aloes, słodkie migdały
- Płukanka: z liści malin, dzięki której moje włosy zyskały blasku
- Końcówki: serum z olejkami Matrix


EFEKTY:



19 komentarzy :

  1. Śliczne włosy :) A w warkoczu prezentują się cudnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne masz włosy, efekty godne podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj także kupiłam tą saszetke z Biovaxa, jutro mam zamiar ją wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jak cudnie Ci w takim warkoczu :D Chętnie i ja bym taki nosiła, ale moje umiejętności plecenia kończą się na zwykłym warkoczu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* ja nauczyłam się po filmikah z YT:)

      Usuń
    2. Mój warkocz też jest zwykły :o( a Twój jest śliczny :o)

      Usuń
  5. Piękne włosy, widać, że wcale nie ucierpiały po wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gładkie, długie i piękne włosy! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczne włosy :) I ta ich długość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, zadbane i zdrowe. Zazdroszczę takiego wygładzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne włosy :)
    Moją uwagę zwróciły również Twoje paznokcie... Wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję ;* bo nie każdy lubi taki kształt

      Usuń
  10. Masz cudowne włosy,zdrowo wyglądają. Ja zamierzam zrobić kreatynowe prostowanie,które podobno wzmacnia włosy. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za kliknięcia w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,