NOWOSCI DO PIELEGNACJI WLOSOW

Już od dawna zamierzałam kupić dobrą szczotkę z naturalnym włosiem. Stwierdziłam, że po 3 latach używania TT czas wypróbować coś równie dobrego. Ostatnio coraz więcej krąży w Internecie głosek, że słynny Tangle Teezer niszczy włosy, przez niego końcówki szybciej się rozdwajają. Sama nie wiem jak się do tego ustosunkować, nie zauważyłam większych zniszczeń od niej, ale przez ten czas regularnie pozbywałam się resztek rozjaśniacza z włosów i być może to przyćmiło mi zdanie o TT. Mimo wszystko szczotka z naturalnym włosiem dzika musiała być moja. Długo zbierałam się do zakupu, gdyż nie oszukujmy się, jej cena nie należy do najniższych. Wolałam jednak odczekać i kupić coś lepszego niż ''podróbkę''. 

Wszystkie moje zakupy pochodzą z hurtowni fryzjerskiej z Allegro, w doborze szczotki bardzo mi pomógł jeden z pracowników hurtowni (opisałam krótko włosy i wysłałam zdjęcie)
Zaproponowano mi kilka modeli, w tym najpopularniejszą Helenę, na którą się właśnie zdecydowałam.


1. Szczotka z naturalnym włosiem Khaja Helena 9rz B-C
Prezentuje się bardzo elegancko, oprawka jest drewniana, lakierowana. Włosie - solidne, naturalne, z dzika. Tą szczotką możemy rozczesywać nawet mokre włosy, nie uszkadza struktury włosa. Jak przystało na naturalne włosie, lekko elektryzuje włosy, ale efekt jest chwilowy, idealnie wygładza moje kłaki, dzięki niej są bardzo miłe w dotyku, puszyste, lśniące, nabierają za każdym razem objętości. Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Cena: 45,90

2. Orofluido eliksir do włosów - olejek arganowy
W składzie mamy m.in trzy olejki: arganowy, lniany, z papirusa. Możemy stosować na włosy wilgotne jak i suche. Buteleczka 5ml kosztowała mnie 5,50. Pierwsze wrażenie: Mam nadzieję, że będzie równie dobry jak mój ulubieniec: Mythic Oil

3. Od maja totalny ulubieniec- długi klips fryzjerski. Idealnie się spisuje podczas kąpieli, suszenia czy na co dzień. Podtrzymuje moje włosy i ułatwia modelowanie. Cena: 2,40

4. Motylek klamra- do wydzielania pasm, a także po prostu spinania ich. Szukałam czegoś dłuższego na moje gęsty włosy. Cena: 2,45

5. Czepek z gumką do pielęgnacji - przetestowałam zarówno te z gumką jak i zwykłe i śmiało mogę powiedzieć, że te pierwsze są rewelacyjne. Nakładam go po użyciu maski, dzięki czemu rozchylają się łuski włosa, składniki aktywne lepiej się wchłaniają, a co za tym idzie uzyskujemy lepsze efekty na naszych włosach. Cena: 1zł

Coś Was zaciekawiło? Dajcie znać jak dbacie o swoją szczotkę z naturalnym włosiem:)


rozdanie u kasiotla klik

13 komentarzy :

  1. Super zakupy ;)
    Ja muszę kupić sobie taki czepek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to mój ulubiony olejek :) mam taki oraz maskę orofluido - cud nad cudami :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy TT jest strasznie twardy, to znaczy włosie jest sztywne i łamie więcej włosów niż ratuje przed złamaniem... Anwen ostatnio pisała o tym dokładniej :) tak czy siak szczotka z dzika to sto razy lepsza inwestycja -daj znać jak się sprawuje Khaja :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad olejkiem Mythic, ale skoro ten ma być podobny to może najpierw jego wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym przetestować taką naturalną szczotkę ale póki co jestem wierna TT :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tym eliksirze do włosów :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście mnie jak zwykle kusi najbardziej olejek :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa ta szczotka z włosiem z dzika

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jedną szczotkę z włosiem z dzika, ale nie za bardzo ją polubiłam. Wolę szczotkę Remingtona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szczotka i czepek będą moje :D

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,