NOWA SERIA NA MOIM BLOGU: JAK DBA O WŁOSY MAGAA98?

Bardzo spodobała mi się seria "Jak dbasz o włosy''? na innych blogach, więc postanowiłam ją wprowadzić i u siebie. Tego rodzaju posty będę zamieszczać póki co 1x w tygodniu. Na pierwszy ogień włosy Magdy, która znam z mojego photobloga KLIK. Napisałam do niej z propozycją publikacji jej pielęgnacji i od razu się zgodziła. Sama dążę do  podobnej długości włosów. Mimo że włosy Magdy  są cienkie, prezentują się bardzo ładnie, są zadbane, a co najważniejsze zdrowe. Nasza pielęgnacja trochę się różni, używamy całkiem innych kosmetyków, inaczej je też stylizujemy..
A teraz sami zobaczcie:



"Długość: 83cm
Obwód kucyka: 7cm
Włosy średnioporowate.
Nigdy niefarbowane.
Włosy zapuszczam od 11 lat, podcinam 2-3 razy w roku.
Myję włosy 1-2 dni. Przed myciem na 2-3h wcieram Jantar raz w tygodniu używam maski (nie mam ulubionej) lub oliwki. Gdy nakładam na końcówki maskę przez ok. 3min suszę je suszarką. Następnie myję letnią wodą. Moje najlepsze szampony: Head&Shoulders (do włosów przetłuszczających się ), Mrs. potters (do włosów przetłuszczających się) Garnier fructis goodbye damage. Następnie nakładam odżywkę najlepsza Nivea long repair. Chodzę z ręcznikiem na głowie od 40 do 60 minut żeby były w ok.70 % suche. Na końcówki nakładam jedwab CHI lub olejek arganowy +gliss kur spray (różowy).Suszę włosy średnim nawiewem przez około 5 min i rozczesuje szczotką z włosia dzika.
Do tego trzeba pamiętać o tym żeby myć szczotki, często zmieniać poszewkę od poduszki na której śpimy i mieć oddzielny ręcznik tylko do włosów.
Na noc związuje włosy w niskiego kucyka. "
Magda dodatkowo pije raz dziennie siemię lniane.

Co sądzicie o włosach i pielęgnacji Magdy?

W międzyczasie zapraszam na jej FBL KLIK

Ja ze swojej strony mam nadzieję, że dalej zostanie przy swoim naturalnym kolorze bo jest piękny. Życzę wytrwałości w dalszej pielęgnacji:*

22 komentarze :

  1. Masz śliczne włosy :) ja teraz wcieram olejek arganowy na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest jak się w pracy na blogu siedzi :) Sory za byczka :)

      Usuń
    2. No, to chyba własnie było do niej..

      Usuń
  2. Bardzo ma Magda ładne i długie włosy :) i podziwiam , że nigdy nie były farbowane !

    OdpowiedzUsuń
  3. z opisu wnioskuję, że Magda ma problem z przetłuszczaniem włosów. poradziłabym krótsze trzymanie ręcznika na głowie, gdyż to właśnie takie "duszenie" skóry głowy pod nim może być przyczyną problemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, duszą się pod ręcznikiem

      Usuń
    2. Nigdy o tym nie słyszałam spróbuję :) Magda

      Usuń
  4. Mega długie! :) Też dążę do takiej dlugości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosta pielęgnacja a jakie efekty, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, niezły obwód kucyka :D odżywka Nivea nigdy mi nie pasowała..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam włosy takiej długości jak Magda, a może nawet odrobinę dłuższe, ale w październiku ścięłam do ramion i nie żałuję tej decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Magda ma piękne włoski :) Też bym takie chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej!
    Marika mówiła, że nie możesz wejść na naszego bloga. Trzymaj linka! Marikaifabian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też mam włosy delikatne, cienkie i mam ich mało, u mnie jedwabie sie nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu, ale długość :) Śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ma ładne włosy :) i ta długość...:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też używam Gliss kur odżywki różowej-jest świetna.Długość włosów bardzo imponująca;)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,