NIEDZIELNA PIELEGNACJA 6 || MASKA DIY



Tak jak obiecywałam, dziś mam dla Was Niedzielną Pielęgnację z maseczką DIY. Przyznam sie, że ostatni raz coś podobnego robiłam chyba z pół roku temu. Większość półproduktów domowych to niestety proteiny, których moje włosy nie lubią. Kochają za to humektanty, więc coś podobnego postanowiłam dziś stworzyć.

Najpierw umyłam włosy nawilżającym, organicznym szamponem Petal Fresh (bez SLS). Jego recenzję znajdziecie TU. Następnie na 30 minut nałożyłam maseczkę.

Użyłam łyżkę naturalnego, prawdziwego miodu, 15 kropel oleju Etja z wiesiołka, 10 kropel panthotenolu, 15 żelu z aloesu i odrobinę wody, gdyż maska wyszła mega gęsta.






Użyłam ponownie szamponu, żeby mieć pewność, że zmyłam dobrze maskę :D, Maseczkę  spłukałam i w wilgotne końcówki wtarłam odrobinę Myhic Oil, a przed wyjściem na miasto spryskałam je ochronnym sprayem L'oreal Sublime.
Osobiście uważam, że uzyskiwałam lepsze efekty po Niedzielnej Pielęgnacji, ale jak na tak naturalną pielęgnację, prawie bezsilikonową uważam, że nie jest źle. Przy takich upałach włosy dawały radę. Były bardzo mięciutkie, nawilżone, nie puszyły się.


Co sądzicie :)?

Rozdanie u immenseness

21 komentarzy :

  1. Moje włosy tez kochają miód ;)
    Wyglądają dzisiaj pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne włosy i taka chudzinka :D pozazdrościć!
    ja jakoś boję się eksperymentów z miodem... boję się, że się skleję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sądzę, ze Twoje włosy są przecudowne :D i tyle sądze:D

    OdpowiedzUsuń
  4. również lubię nakładać miód na włosy, a ten szampon kusi mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie próbowałam jeszcze maseczek z miodem. :)
    Masz piękne włosy! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają :) Też lubię miodzik na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudne! I ta długość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam kiedys o tej domowej pielęgnacji! musze koniecznie sprobowac :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje włosy zawsze prezentują się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne włosy i ta długość, wow :)
    Zapraszam do mnie na denko sierpniowe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne masz włosy :)) maseczkę chyba kiedyś zrobię

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam odżywkę w sprayu do włosów z Lorela tylko ja mam niebieską 2fazową:)
    pozdr

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,