NIEDZIELA DLA WLOSOW 5 - HAIR JAZZ, DROZDZE, OROFLUIDO, SZALWIA

Przed myciem włosów nie nałożyłam dziś nic, zrezygnowałam z olejowania , które przeprowadziłam wczoraj. Sobotnią pielęgnację możecie zobaczyć TU Nie nałożyłam też nafty kosmetycznej. Czas pobawić się w końcu w  kuchenne półprodukty, obiecuję że za tydzień moja pielęgnacja będzie ciekawsza :D


Dziś zaczęłam od razu od mycia. Dalej używam Hair Jazz, ale oczekiwałam jednak lepszych efektów, jeżeli chodzi o przyrost. Przyrostu dużego nie ma, ale za to szampon świetnie oczyszcza włosy i odbija je u nasady, więc za to duży plus. Po 3-4 minutach zmyłam szampon i nałożyłam na sam skalp odżywkę Hair Jazz, a na resztę włosów Drożdżową maseczkę Babuszki Agafii. Po tej masce moje włosy zawsze nabierają objętości (nie ma silikonów), a na tym mi dziś zależało :). 



Zawinęłam włosy w koka, a następnie nałożyłam termo czepek. Taką mieszankę trzymałam na włosach 30 minut. Żeby nie było tak nudno, jako ostatnie płukanie posłużyła mi płukanka z szałwii, którą wykonywałam po raz pierwszy. Ma ona ponoć nadać blask, wzmocnić nasze włosy, a także lekko wyprostować je?! Końcówki włosów zabezpieczyłam eliksirem Orofluido, który przebija mój ulubiony Mythic Oil. Włosy rozczesałam szczotką z dzika Khaja, ''kłaki'' schnęły same, bez użycia suszarki i słońca, którego i tak nie ma :D. W między czasie wspomogłam się także klipsami fryzjerskimi :) Sami zobaczcie dzisiejszy efekt :)


Przepraszam za słabe zdjęcia, ale były one robione ok. 19.30 jak już robiło się ciemno
Z efektu jestem zadowolona, ale mogło być lepiej. Włosy pięknie pachną wanilią, a raczej goframi :D (zasługa orufluido). Ładnie się błyszczą, są mięciutkie i wygładzone, ale końce zaczęły się wywijać i lekko puszyć.



Zapraszam Was na mojego włosowego photobloga KLIK, a także instagrama KLIK, tam bywam częściej :)
Jeżeli macie pytanie dotyczące kosmetyków do włosów i pielęgnacji zapraszam TU

ROZDANIE U hushaaabye

14 komentarzy :

  1. Oj jak ja bym chciała mieć tak proste włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne długie proste włosy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. mi hair jazz nie działa dobrze na włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz spotykam sie z zastosowaniem szałwii do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej! Zostaję fanką Twoich włosów! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne "kłaczki" :) długości pozazdrościć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta maskę babci agrafii chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,