NIEDZIELA DLA WLOSOW 4

Dawno nie olejowałam włosów, zauważyłam, że ostatnio moje włosy nie potrzebują ich aż w takiej ilości jak kiedyś. Olejowanie raz, dwa na miesiąc zupełnie im wystarcza. Po przetestowaniu kilkunastu różnych buteleczek, moim faworytem jest póki co  Olej z wiesiołka bio Etja.
Naolejowałam dziś cały kucyk ( ok. 2 łyki stołowe) na 1,5 godz. przed myciem, następnie włosy umyłam Szamponem z mocznikiem Isana, póki co jeszcze nie wyrobiłam sobie o nim zdania, więc oprócz tego, że dobrze oczyszcza i domywa olej nie mogę Wam dużo o nim powiedzieć.
Kolejnym etapem było nałożenie mojej ulubionej odżywki: Balea z figą i perłami, aby wzmocnić jej humektantowe działanie, dodałam 2 krople pantotenolu i dwie żelu z aloesu (oba półprodukty pochodzą z Manufaktury Kosmetycznej). Trzymałam ją na włosach jakieś 25 min. Po zmyciu samą wodą, poczekałam aż włosy prawie wyschną i nałożyłam 2 kropelki serum L'oreal Professionnel Mythic Oil.



Mimo że użyłam odżywki bez silikonów, włosy nie były spuszone. Nie było też większych problemów z ich rozczesaniem. Wyglądają dobrze, przede wszystkim zdrowo, są bardzo miękkie w dotyku, sypkie i ładnie błyszczą. Aby szybciej rosły, to będę w 100% z nich zadowolona. Dziś do zdjęć wyjątkowo w warkoczu.




A jeżeli macie ochotę poczytać o mojej pielęgnacji w ogólnym zarysie zapraszam na blog Karoliny

23 komentarze :

  1. cudowne włosy <3 ja swoje obcięłam dosyć mocno w grudniu i ciągle się zastanawiam czy zapuszczać czy nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne! Piękny masz ten warkocz :) podziwiam je.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się skusić w końcu na ten olej z wiesiołka :) A włosy jak zawsze piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy! :))

    jvstine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Są jednymi z najpiękniejszych, jakie widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz te swoje włosy! Zdecydowanie Ci ich zazdroszczę :)

    u mnie nowy post, zapraszam :)
    http://moskwasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam szampon z tej serii z figą i perłą... nie sprawdził sie u mnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam jeszcze bale szamponów ;<

      Usuń
  8. ciekawy blog :D Taki o... włosach! :D
    Byłam tu już kiedyś :3 Mówiłam Ci, że są śliczne? xd
    Ja używam tylko szamponu, odżywki i szczotki do włosów :p
    Ale nie zaprzeczę, że lubię raz na jakiś czas zastosować jakąś maseczkę :3
    Albo zainwestować w jakiś kosmetyk do włosów ^^

    http://blog-bloggerek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabym patrzeć i patrzeć na Twoje włosy... :)
    Dobrze, że przypomniałaś mi o olejowaniu, bo dawno nie robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. już dawno u ciebie nie byłam, włosy jak zawsze piękne

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz piękne włosy;d
    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądają, jak by moje tak wyglądały to bym była w niebie ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. są zachwycające jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka gładkość! Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne włosy, nie mogę się napatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Ci zazdroszczę tych włosów. Nie martw się długością, dla mnie jest imponująca.

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,