NAJLEPSZY ELIKSIR NA MOJE KONCOWKI

Dużą wagę przywiązuję do pielęgnacji moich końcówek, co prawda niechętnie je podcinam u fryzjera, ale za to staram się po każdym myciu nakładać silikonowe serum, który zabezpieczy je przed dalszymi uszkodzeniami. Stworzone do tego produkty drogeryjne niestety się u mnie nie sprawdzają, zazwyczaj sięgam po coś fryzjerskiego (niekoniecznie drogiego) do ich zabezpieczania. 
Przez wiele miesięcy moim zdecydowanym faworytem w tej kwestii był Mythic Oil z L'oreal Professionnel. Na pewno często go widzieliście w mojej codziennej pielęgnacji. Jednak całkiem przypadkiem, podczas robienia zakupów w jednej z hurtowni fryzjerskiej na allegro natknęłam się na bardzo ciekawe serum za 5,50. Za taką cenę czemu nie? Spróbowałam i był to strzał w dziesiątkę.



Na pewno nigdy nie zdecyduję się na zakup 100ml, pełnowymiarowego opakowania za 80-90zł.
Całe szczęście za niską kwotę mamy szklaną 5ml fiołkę, która jest naprawdę wydajna. Elikir pachnie przepięknie, elegancko, lekko słodko, zapach utrzymuje się na moich włosach kilka godzin. Dlaczego jest on moim ulubieńcem? Idealnie dociąża moje końcówki, ale nie obciąża, nawilża na długo włosy, dzięki niemu przez cały dzień są lekkie, sypkie, bardzo miłe w dotyku. Co więcej, ułatwia rozczesywanie, zwłaszcza po użyciu bezsilikonowej odżywki. Nie mogę też nie wspomnieć o połysku, który nadaje, rewelacyjnie rozświetla włosy i nabłyszcza. Produkt ma idealną konsystencję, wchłania się błyskawicznie. Świetnie wykańcza fryzurę, nie sklejając pasm. Idealny do stosowania na co dzień, odżywia i regeneruje moje włosy. Na pewno na długo pozostanie moim ulubieńcem. Z pewnością za jakiś czas skuszę się także na szampon z tej samej serii.



Jeżeli chodzi o skład na początku znajdziemy dwa silikonowy, następnie olej arganowyolej z papirusasuchy emolient i olej lniany

(WŁOSY PO UŻYCIU OROFLUIDO)
Eliksir ma rewelacyjne opinie na wizażu, więc jak widzicie nie jestem jego jedyną fanką:)

14 komentarzy :

  1. Pierwszy raz go widzę ;) Tak samo jak olej z papirusa w składzie. Ciekawe serum!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go jeszcze nie miałam, ale Twoje włoski świetnie się po nim prezentują. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wyglądają Twoje włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne włosy, końcówki faktycznie wyglądają na zdrowsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, za taką cenę takie cudeńko?! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skuszę się jak spotkam gdzieś :D A włosy jak zawsze piękne! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znalam go ale z racji ze kocham twoje wloski to pewnie skusze sie na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze o nim nie słyszałam! chętnie przyjrzę mu się bliżej bo moje włosy ciągle są lekkie jak piórka :c mogłyby być chociaż raz dociążone!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma mojego komentarza? Wydawało mi się, że już komentowalam ten post :) w każdym razie ten olejek to moje cudo, mam też maskę do włosów z orofluifo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komentowałaś inny :) szampon i maskę z pewnością kiedyś kupię :)

      Usuń
  10. Lubię takie zabezpieczenia końcówek i chętnie go wypróbuję, masz cudne włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,