PIELĘGNACJA WŁOSÓW - LIPIEC, SIERPIEŃ || DUŻO ZDJĘĆ

Tak prezentują się moje włosy, zdecydowanie potrzebne jest im podcięcie końcówek, ale jeszcze nie wiem czy pod koniec sierpnia, czy już teraz. Obecna długość: 76cm. 







Wzięłam udział w akcji Wakacje z suplementami u karolajnby, od 1 lipca testuję nowy suplement Multiwitamina Colfarm, ma on w składzie korzeń żeń-szenia, korzeń maki, witamina A, D, E, K, B1, B2, B12, C, Niacyna, Kwas pantotenowy, Biotyna, Cynk, Jod, Magnez, Miedź, Selen, Żelazo. 







W mojej pielęgnacji tym razem przeważają produkty fryzjerskie.





Jeżeli chodzi o szampon póki co faworytem jest nawilżający Petal fresh ( recenzja 2 posty wstecz)
Zabezpieczanie końcówek: olejek Matrix oraz Mythic Oil Loreal Professionnel
Maski: silikonowa na dociążenie Bed Head Tigi, regenerująca Absolut Repair Loreal Professionnel, Kallos Honey, Drożdżowa Babci Agafii, Stymulująca porost włosów Planeta Organica
Olejowanie: raz na miesiac którymś olejem Etja
Inne: rezygnuję z wcierek, drożdży itp.
Oczywiście nie zapominam o produktach z filtrem i diecie ( dużo warzyw i owoców)







23 komentarze :

  1. mnie włosy ostatnio koszmarnie wypadają i postanowiłam powrócić do drożdży a do tego dołożyłam jeszcze skrzypokrzywę, a tonik od babci Agafii wcieram już dłużej, więc dochodzi jeszcze wcierka. Ostatnio znowu podcięłam włosy i mam wrażenie, że przez to regularne podcinanie długość stoi w miejscu, więc walczę teraz też o długość! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi o dziwo w te wakacje jeszcze nie wypadają, ale co roku zawsze miałam z tym problem, szczególnie koło września ;/

      Usuń
  2. Brałam tą multiwitaminę kiedy miałam problem z paznokciami i ten suplement sprawdził się u mnie :) Planuję powrót do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na powyższe owocki jestem uczulona i nie mogę ich spożywać niestety:(
    Włosy super, dążę do takiej długości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj :( to masakra, wszystko, co naljlepsze w wakacje :)

      Usuń
  4. Na powyższe owocki jestem uczulona i nie mogę ich spożywać niestety:(
    Włosy super, dążę do takiej długości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne włosy, i jakie długie, też mi się takie marzą... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmmm.... czereśnie... jak ja je kocham!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne włosy :)

    jeśli masz chwilkę to wpadnij → by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy cudne :) Końcówki nie porażają, więc jeśli teraz nie chcesz ich ścinać to chyba nic się nie stanie :)
    Podoba mi się Twoja minimalistyczna pielęgnacja włosów :) Kosmetyków niewiele, ale efekt boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba się wstrzymam właśnie, dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  9. końcówki są w porządku, ja bym poczekała jeszcze :D świetne wloski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszym źródłem witamin są właśnie te owoce, wcinaj! Na zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, ze dieta również jest bardzo ważna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Długie i piękne włosy :) ślicznie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne masz włosy :) Bardzo lubię maski Kallos, tej miodowej jeszcze nie miałam, a bardzo mnie zaciekawiła :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,