DUZO ZDJEC WŁOSOW + ODZYWKA BEZ SPLUKIWANIA - SUCHY OLEJEK Z CZARNUSZKI POSPOLITEJ, ZAPROJEKTOWANY PRZEZ SIOSTRY KARDASHIAN

W ramach współpracy z Ambasadą Piękna otrzymałam do przetestowania olejek odżywczo-regenerujący z czarnuszki, zaprojektowany przez Siostry Kardashian we współpracy z Farouk System USA.



Zapewnienia Producenta, a także skład ( na początku silikony, na 5 miejscu wspomniany olej z czarnuszki, a na 6 - jedwab)

Cyclopentasiloxane - silikon
Cyclotetrasiloxane - silikon 
Caprylyl Methicone - silikon
Cyclohexasiloxane - silikon 
Nigella Sativa Seed Oil - olej z czarnuszki
Hydrolyzed Silk - jedwab


Odżywki używam po prawie każdym myciu włosów, zwracając szczególną uwagę na końcówki (nie spłukuję go). Na początku wspomnę o zapachu, który jest przepiękny, aromatyczny a po chwili elegancki, lekko korzenny, jak drogie perfumy. Długo się utrzymuje. Konsystencja jest dość oleista, ale sama aplikacja szybka i przyjemna.  Formuła produktu jest bardzo lekka, przez co olejek nie obciąża włosów. Wcieram go w prawie suche włosy, wykańcza fryzurę i ułatwia dalszą ich stylizację. Błyskawicznie wnika w głąb włosa, już po chwili stają się błyszczące, miękkie, wygładzone, lekko dociążone. Włosy wyglądają zdrowo. w dodatku zauważyłam, że w jakimś stopniu dodaje także objętości moim włosom, co uważam za plus, mimo że na ogół nie narzekam na ich gęstość i ilość. Uwierzcie mi, że mam spory problem z puchem i wywijającymi się końcówkami, dlatego uważam, że ten olejek spisał się naprawdę dobrze (mimo jedwabiu w składzie). W dodatku jest wydajny, a cena jest naprawdę niska. Szczerze polecam. Zaraz obok Mythic Oil jest moim ulubieńcem. Szczególnie polecam go teraz, latem, kiedy nasze włosy są narażone na działanie promieni słonecznych, odpowiednia dawka silikonów na końcówki jest potrzebna każdym włosom. Specjalnie dla Was przygotowałam zdjęcia zaraz po jego użyciu:



DOSTĘPNOŚĆ: TU KLIK
CENA REGULARNA: 8zł
ALE UWAGA, MAM DLA WAS, CZYTELNIKÓW ZNIŻKĘ! 
kod rabatowy: KARD35 (-35%)

Wówczas za olejek zapłacicie 5.20zł :)


+Zapraszam Was na rozdanie -> link w prawym bocznym pasku

20 komentarzy :

  1. Ciekawy produkt
    Zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Już gdzieś widziałam ten olejek :) Naprawdę bardzo ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kosmetyku. Moje włosy zapewne by obciążył... Jak wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra cena, a ze zniżką tym bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała go wypróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  6. super produkt :)

    boże ale super włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja... z ciekawości, ile cm w kucyku? Bo ciekawe czy ja takie osiągnę kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aż mnie dziwi,że taki tani.chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja Ci zazdroszczę tych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo, jaki tani, warto wypróbować :) I te włosy ah :D

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,