NIEDZIELA DLA WLOSOW 1 || GŁEBOKIE OCZYSZCZANIE + NOWE ZDJECIE WLOSOW

NIEDZIELNA PIELĘGNACJA WŁOSÓW

Ostatnio dużo czasu spędzam na słońcu, po całym dniu moje włosy są dość suche, przyklapnięte na górze, brakuje im nawilżenia.
Dziś postawiłam na głębokie oczyszczanie, nie zapominając o silikonach i filtrach UV

1. Nałożyłam na noc olej bio Etja z pestek dyni. Związałam w kucyk włosy i wtarłam olej (ok. 2łyżki). Niedługo będzie jego recenzja!
2. Włosy umyłam szamponem kokosowym Inecto z SLS.
3. Następnie wykonałam peeling skóry głowy maską stymulującą porost włosów Planeta Organica. Maska zawiera dość spore drobinki granatu, przez co peeling jest naprawdę porządny, masaż wykonywałam 2-3 minuty, następnie włosy obficie spłukałam wodą.
4. Na 20 minut nałożyłam maskę błyskawicznie regenerującą L'oreal Professionnel. Recenzja KLIK. Maska zawiera filtry UV, więc jest idealna na wakacje. Ponownie spłukałam włosy dość chłodną wodą.
5. W końcówki  wtarłam odrobinę olejku Matrix Exquisite (w składzie olej moringa, arganowy i makadamia)
6. Przed wyjściem na dwór spryskałam włosy (głównie górę) Spray'em Ochronnym przeciw promieniowaniu UV L'oreal Professionnel Sublime





Foto z dzisiejszego dnia:







Jak Wam się podoba efekt? Co Wy dziś użyłyście?:)

35 komentarzy :

  1. Masz przepiękne włosy!!!!
    Zdjęcie z opaską jest śliczne :)
    Ja właśnie zaraz biegnę do wanny - dzisiaj chyba użyję szamponu i odżywki Klorane z masłem mango

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:*
      oo z Klorane jeszcze nic nie miałam :)

      Usuń
  2. Super efekt! Pierwsze słyszę o masce z peelingiem w jednym ;D Moje serum ochronne na lato okropnie tłuści włosy, psikam nim chyba z odległości 50 cm :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Włoski jak zawsze piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja przyznaje sie, ze zaniedbalam wlosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba to naprawić :) zwłaszcza teraz, w wakacje

      Usuń
  5. zastanawiam sie nad tym sprayem ochronnym przed słońcem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest fajny, ale nie na co dzień, ma alkohol;/

      Usuń
  6. Masz bardzo bardzo super włosy :) i ten wianuszek jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej! Jakie piękne włosy, ale zazdroszczę! Polecam zamiast tego przeciw promieniowaniu użyć normalnego filtra do twarzy, rozetrzeć w dłoniach i nanieść na włosy, taki filtr nie zawiera alkoholu i chroni, pozdrawiam. Zapraszam do mnie http://extinde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy pięknie się prezentują :)
    Uroczy wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne włoski i jaki ładny naturalny kolorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:* ale ciut przekłamany :) moje bardziej blond

      Usuń
  10. Ostatnio kupowałam oleje, zastanawiałam się się właśnie nad tym z pestek dyni i żaluję, ze się na niego nie zdecydowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. włoski wyglądają przepięknie i jakie długie są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny kolor! I ta dlugosc... Marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tak się zastanawiam czy te produkty masz ze sklepów stacjonarnych? w życiu ich nie spotkałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kupuję stacjonarnie kosmetyków do włosów

      Usuń
  14. Cudowne włosy!! zazdroszczę, są piękne!!

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,