NIEDZIELA DLA WLOSOW (3)

DZISIEJSZA PIELĘGNACJA




1. Na noc nałożyłam odrobinę oleju Etja ( z orzecha laskowego), tylko na końcówki włosów.
2 Włosy umyłam szamponem Hair Jazz, bardzo dobrze się pieni, więc nie ma potrzeby używania dodatkowo drugiego szamponu, wykonałam masaż skalpu, i po 4 min. spłukałam ciepłą wodą (zgodnie z zaleceniami).
3. Następnie nałożyłam odżywkę (tylko na skalp), wykonałam krótki masaż skalpu, a na resztę długości wtarłam odrobinę Kallosa Honey. Wszystko dokładnie spłukałam po 10 minutach.
4. W końcówki wtarłam olejek odbudowujący Matrix

Pierwsze wrażenie co do Hair Jazz- użyłam już dwa razy i póki co jest okej, zero alergii, podrażnionego skalpu, łupieżu. Włosy po użyciu tego duetu mam odbite u nasady, jak nigdy! Nabrały objętości, przez co super się układają. Ponadto zwracam szczególną uwagę żeby używać ich tylko na skalp, w przeciwnym razie - przeproteinowanie  pewne. Zobaczymy jak będzie później :)

Na koniec zdjęcie włosów:
1. Z dzisiejszego dnia (wieczorem)
2. Z wczorajszego dnia (bez użycia maski, odżywki)




28 komentarzy :

  1. Piękne włosy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ciągle kusi ten olejek z orzecha laskowego, na pewno jak zmniejszę zapasy to go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne masz te włosy :D Swoją drogą może coś mi doradzisz :)
    Mam już zniszczone końcówki i chciałabym je obciąć, ale trochę boję się po obcięciu wystawiać je na letnie słońce. Poczekać z tym do końca lata czy podciąć już teraz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekaj! zdecydowanie! lato się niedługo kończy, a końcówki ci się zdążą już poniszczyć w to słońce.

      Usuń
    2. możesz poczekać jeszcze z 3-4tygodnie, ale całe lato powinnać kosmetyki z UV używać

      Usuń
    3. Dzięki! :) Poszukam czegoś w drogerii :) Może polecasz coś konkretnego z UV? :)

      Usuń
    4. serię Loreal Sublime i serum Chi

      Usuń
  4. Ale śliczne włosy :) I takie dlugie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować Mythic Oil, dużo dobrego o nim słyszałam :D a włosy cudowne :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w notce jest bład, bo to olejek odbudowujacy matrix exquisite :) ale lepszy mythic :)

      Usuń
  6. Nie słyszałam o miodowym kallosie jeszcze :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Slyszalam, ze ten olejek matrix tez jest calkiem dobry:) masz piekne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana chyba masz tam błąd, nie mythic oil tylko Matrix :)
    Piękne włoski:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wiem
      właśnie pisałam o tym wyżej, dzięki:) już poprawione

      Usuń
  9. Idealne <3 można wiedzieć ile masz cm w kucyku? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O mamo... nie mogę :O !
    jakie cudowne! jak ja zazdroszczę! Ile ty je zapuszczasz? no po prostu nie wytrzymam, zakochałam się i muszę cię koniecznie obserwować! Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od zawsze mam długie,więc ciężko powiedzieć :)

      Usuń
  11. Jednak nie obserwuję bo nie widzę tej opcji na blogu :( Może ty mnie zaobserwujesz? Będzie łatwiej:) jeszcze raz, cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,