L'OREAL PROFESSIONNEL PRO KERATIN REFILL || SZAMPON KERATYNOWY DO WŁOSÓW ZNISZCZONYCH

Tak wiem, powtarzam się, ale po raz kolejny powiem, że jestem fanką kosmetyków L'oreal Professionnel. Tym razem mam dla Was recenzję szamponu keratynowego do włosów zniszczonych.
To mój drugi szampon z serii profesjonalnej L'oreal, fryzjerskiej. Wcześniej miałam możliwość przetestowania szamponu Density Advanced, był to szampon zagęszczający, do włosów wypadających, z którego również byłam zadowolona, a teraz do rzeczy...

Moje włosy średnio przepadają za proteinami, wybór tego szamponu był dość ryzykowny (w końcu ma w składzie keratynę), dlatego postawiłam na wersję 100ml. Szampon kupiłam na allegro za 9,90 przy okazji robienia innych zakupów. Jak na wydajność i samą markę L'oreal Professionnel, uważam, że to dobra cena.



OD PRODUCENTA:
Szampon odbudowujący, uzupełniający ubytki keratyny. Formuła z odbudowującą Pro-Keratyną intensywnie odżywia i wypełnia zniszczone włosy, by uzupełnić ubytki podstawowego budulca włosa. Dzień po dniu chroni włosy przed czynnikami zewnętrznymi.

Skład naturalnością nie powala, jak  to bywa z kosmetykami fryzjerskimi.....
Mimo wszystko polubiłam ten szampon, nie zdarzyło mi się żeby podrażnił skalp. Dobrze oczyszcza skórę głowy, nie powoduje tzw. "przychlapu". Nie wymagam od szamponu regeneracji, ale odkąd używam fryzjerskie produkty, włosy mniej mi się puszą i elektryzują, a końcówki nie wymagają tak często podcięcia. Silikony w mojej pielęgnacji są dalej potrzebne. Szampon dobrze się pieni, konsystencja jest dość gęsta, zapach przyjemny. Używałam go średnio co 3-4 mycie, szampon wystarczył mi naprawdę na długo, mimo małej pojemności. Co więcej, jest to idealna wersja na podróż. Zabrałam go ze sobą na Mazury, gdzie nie miałam odpowiednich warunków, żeby zadbać o włosy (jak to bywa na wczasach). Moja pielęgnacja ograniczała się jedynie do użycia tego szamponu i wtarcia w końcówki olejku. Bez maski i odżywki włosy były miłe w dotyku, nawilżone, nie elektryzowały się i nie puszyły. Mimo, że jestem zadowolona z tego produktu, nie wrócę do niego - kuszą mnie także inne wersje z L'oreala :). Jedynym minusem tego szamponu jest skład -  nie nadaje się wg mnie do codziennego użytku.



Zdjęcia po użyciu m.in szamponu  L'OREAL PROFESSIONNEL PRO KERATIN REFILL


Lubicie fryzjerskie szampony?


ZAPRASZAM WAS NA MOJEGO INSTAGRAMA  KLIK


A TAKŻE NA KONKURS, DO WYGRANIA WIĄZANA DOWOLNA MUCHA 
(damska, męska, dziecięca)  
O WARTOŚCI 99-199zł
KONKURS TAKŻE DLA ANONIMÓW :)

12 komentarzy :

  1. jeszcze nie mialam nic z tej serii ale bardzo mnie kusi, moze tez skusze sie na mniejsze opakowanie na poczatek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy cudowne :) Szamponów fryzjerskich nie kupowałam chyba nigdy :) Odżywki miałam, ale szampony nie ;)
    Teraz, kiedy przerzuciłam się na bardziej naturalne kosmetyki do tych fryzjerskich produktów chyba nie wrócę.
    Muszę jednak przyznać im jedno - nawet włosy w bardzo opłakanym stanie potrafią ładnie się za ich pomocą prezentować :) I do tego chyba przede wszystkim służą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale coś czuję, że jest to produkt dla mnie...
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przepiękne włosy :) Moje mają tendencję do puszenia się i właściwie to największy problem, bo kondycję mają nie najgorszą, więc może powinnam przerzucić się na kosmetyki fryzjerskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam profesjonalnej linii kosmetyków L'Oreal do włosów. Ten szampon był mi wcześniej nieznany, może kiedyś będę miała możliwość wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez go testowalam, przyznam sie ze do tego dodalam maske i wlosy byly super! :) Nawilzone i sie nie puszyly wcale! Ale tez stosuje go od czasu do czasu, ze wzgledu na przetlluszczanie sie wlosow latem.

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam o szamponie z tej serii, na razie mam szampon odżywkę i maskę z serii repair.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy mogłabym prosić o skład szamponu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://beautyblogette.net/wp-content/uploads/2013/11/beautyblogette.net_2162.jpg

      Usuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,