DZISIEJSZA PIELEGNACJA

Od niepamiętnych czasów dziś w ruch poszły suszone zioła, wykonałam płukankę z liści malin, ale zacznijmy od początku:




1. Mycie: Szampon keratynowy L'oreal Professionnel. Pełna recenzja znajduje się TU
2. Na końcówki wtarta nafta New Anna Cosmetics A+E
3. Reszta włosów: maska Kallos Honey
4. Płukanka z Liści Malin

Efekt: bardzo zadowalający, włosy odpowiednio dociążone, błyszczące, niezwykle miękkie, pod koniec dnia tradycyjnie zaczęły się lekko elektryzować końcówki.



UWAGA: Pojutrze koniec konkursu KLIK. Do wygrania mucha (damska, męska, dziecięca) o wartości 99-199zł. Wyniki podam 2 sierpnia, na info od zwycięzcy będę czekać 3 dni, wtedy adres do wysyłki podam organizatorowi. Uwaga na podszywające się e-maile!

36 komentarzy :

  1. Ojeju, masz przepiękne włosy :). Ja niedawno temu obcięłam i kurcze... teraz zazdroszczę długich. Ale odrosną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby mi tak odrastały jak paznokcie :D dziękuję :*

      Usuń
  2. Nie znalam przepisu z liscmi malin, idealne wlosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz na jakiś czas polecam, zioła ogólnie wysuszają przy częstym używaniu

      Usuń
  3. O, zielsko lubię w każdej postaci. Bardzo przyjaźnie patrzę na takie torby z suszem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aby nie za często, bo mogą wysuszać włosy :)

      Usuń
  4. Śliczne :)
    Też bym chciała mieć takie długie :3
    Niestety ścięłam :p

    http://blog-bloggerek.blogspot.com/2015/07/fanpage-google-e-mail.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne włosy! :) Ciekawi mnie to wcieranie nafty - wcierasz odrobinę (ile?) po umyciu szamponem i dokładasz odżywkę? Potem wszystko razem spłukujesz?
    Męczę się z puchem a moje włosy lubią naftę...może więc i u mnie zdałoby to egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z łyżkę na oko, a potem tak jak mówisz :) dokładam maskę i razem spłukuję, nafta ładnie dociąża końcówki, więc polecam :)

      Usuń
  6. idealne włosy! :) zarówno długość jak i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa ta płukanka malinowa, włosy są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja cie "nienawidze" za te włosy, są za ładne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. twoje też niczego sobie ^^ z nowym postem co raz to piękniejsze:)

      Usuń
  9. Masz piękne włosy :) Jestem bardzo ciekawa tej maski z Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* poleca jeżeli twoje włosy lubią humektanty

      Usuń
  10. włosy masz obłędne:) dawno nie robiłam żadnej płukanki na włosy a to błąd musze koniecznie nadrobic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz na jakiś czas polecam :) dziękuję bardzo

      Usuń
  11. kurcze ja nie wiem jak Ty to zrobiłaś, że Twoje włosy są już takie długie! nie wiem czy dobrze kojarzę, ale chyba miałaś je do ramion?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj chyba nie :D najkrótsze miałam dwa lata temu, dokładnie -8cm :) , ale były trochę dłuższe niż do ramion

      Usuń
    2. zapraszam do dołączenia do grupy na fb, aby zobaczyć inne projekty na koszulkę włosomaniaczki i wysłać własny (jeśli też brałaś udział w konkursie) :) https://www.facebook.com/groups/1633573733548855/ Maja

      Usuń
  12. Zdecydowanie zakochałam się w Twoich włosach i oddałabym wszystko, aby moje nie były takie zniszczone od prostowania :(

    Zapraszam do mnie na nowy post!
    http://moskwasworld.blogspot.com/
    Dopiero niedawno odnowiłam bloga i liczę na jakieś wsparcie, bo przez nieobecność straciłam dużo czytelników :( Z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dbam już 2 lata o włosy a nadal są brzydkie. Zazdroszczę bardzo, szkoda że moje nigdy nie będą tak długie i piękne jak twoje. :((
    U mnie jest aktualizacja włosowa, to możesz zajrzeć: www.cukrowa-ksiezniczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne masz te włosy.. Aż zazdrość mnie ogarnia, nie wiem, czy kiedykolwiek uda mi się zapuścić taką długość i mieć je w tak idealnym stanie.

    A powiedz mi, na co jest konkretnie płukanka z liści malin?

    Zapraszam do siebie - http://piekneidlugie.blogspot.com
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej na nic konkretnego jeżeli chodzi o włosy, wypróbowałam od tak :) ale zauważyłam, że były bardzo błyszczące i takie lejące :) a tak ogólnie dobrze wpływa na trawienie

      Usuń
  15. Masz piękne włosy, ale to zasługa Twojej wytrwałości w pielęgnacji :) Ja nie miałabym tyle cierpliwości, szampon, odzywka i to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Liść maliny? No masz! A mnie się kojarzy tylko z herbatką i jedzeniem!

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,