POWROT NA BLOGA || RECENZJA NAWILZAJACEGO SZAMPONU PETAL FRESH

Wróciłam z nowym wyglądem bloga i z lepszym humorem. Postanowiłam bardziej przyłożyć się do recenzji. Notki na blogu będą dotyczyć tylko pielęgnacji włosów, taka jest w końcu jego idea. W międzyczasie zapraszam Was na photobloga, a także instagrama ( lewa koluma), tam także dużo się dzieje.

Dziś przygotowałam dla Was recenzję Szamponu do włosów nawilżającego z wyciągiem z aloesu i cytrusów. 


Jak wiecie, przykładam bardzo dużą wagę do składów kosmetycznych. Nie kupuje byle jakich, pierwszych z brzegu szamponów w drogeriach. Jeżeli mam mieć szampon do codzienne użytku, musi on być dobry pod każdym względem. Chyba w końcu znalazłam swój ideał. Szampon został zakupiony w Rossmannie za 19.99. Jest to seria kosmetyków organicznych, niestety nie wszystkie Rossmanny na dzień dzisiejszy je mają. Pojemność dość nietypowa: 355ml. Opakowanie: plastikowe, na klik. Cena nie należy do najniższych, ale produkt jest naprawdę bardzo wydajny. Pięknie pachnie: orzeźwiająco, cytrusowo, idealny na lato. Zapewnienia Producenta mam nadzieję, że są dla Was w miarę dobrze widoczne. Jak u mnie zadziałał? Przede wszystkim bardzo dobrze oczyszcza, aplikacja jest przyjemna, konsystencja dość gęsta. Nie przetłuszcza włosów, ale nie przedłuża także ich świeżości. Przy regularnym stosowaniu, nie zauważyłam żeby podrażniał skalp czy uczulał. Włosy nie są skołtunione, odkąd go używam nie mam problemu z ich rozczesaniem, ale nie oszukujmy się, zawsze po jakimkolwiek szamponie moje włosy dostają także porcję odżywki/maski. Co więcej, włosy po nim są naprawdę odżywione, nawilżone, nabierają blasku. Szampon nie zawiera SLS, a jego łagodniejszy odpowiednik, brak w nim także parabenów, GMO, sztucznych barwników czy też ftalanów. Uważam, że sprawdzi się także do zmywania olei. Jak widzicie po składzie, szampon ma bardzo dużo ciekawych ekstraktów. W dodatku nie jest testowany na zwierzętach. W swojej ofercie Petal Fresh ma także szampon do włosów farbowanych, odżywczo-antyseptyczny, a także odżywki do włosów. Naprawdę Polecam.

Dawno nie było jakiekolwiek zdjęcia moich włosów. Długość: 76cm. Zdjęcia było robione wczoraj, m.in po użyciu właśnie tego produktu.



16 komentarzy :

  1. Lubie ten szampon, z olejami daje rade po 2óch razach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj zmywałam olej orzechowy i spokojnie dał rade:)

      Usuń
  2. Ostatnio czytałam o tym szamponie i mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tej długości...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście nie przykładam dużej uwagi do składów. Szczególnie szamponu - zazwyczaj sięgam po ten już przetestowany. Jednak może czas zacząć otwierać się na zmiany? ; )
    Imponująca długość włosów.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. też chcę już takie długaśne! :D Petal Fresh widziałam też w Hebe! Ja używałam ich żelu pod prysznic i balsamu do ciała i obywa kosmetyki bardzo sobie upodobałam. Chętnie przetestuje też i serię do włosów, bo przyda mi się taki szampon po którym nie trzeba będzie używać odżywki zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś być zadowolona, jak lubisz dobre składy :D

      Usuń
  6. Wow, ale masz już długie włosy :) Te zdjęcia w nagłówku bloga to też Twoje? :) Bo są pięknie pokręcone!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeja jak ja już chce mieć taką długość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mój.. boże! Masz przepiękne włosy! Zazdroszczę... gęstości, długości.. po prostu cuda...:) Dodaję do obserwowanych bo nie mogę oderwać oczu..
      Przy okazji zapraszam do siebie, u mnie aktualizacja włosowa:)

      Usuń
  8. Piękne włosy, szampon mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne masz włosy:) widać ze dbasz o nie:)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,